- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
-
ollu fill
GuestIs er een “ideaal” stortingsbedrag voor recreatieve spelers? Ik twijfel tussen kleine stortingen voor de zekerheid en middelgrote stortingen voor meer speeltijd. Ik probeer gewoon de juiste balans te vinden.
-
anthonydrowow
GuestHet hangt echt af van je verwachtingen en je speeltempo. Als ik op https://spinorhino.org/ speel, stort ik meestal een bedrag waarvan ik weet dat het minstens 40-60 spins op lage inzetten meegaat. Dat geeft me de ruimte om op te warmen, een paar gokkasten uit te proberen en mogelijk een bonus te winnen. Kleinere stortingen werken ook, maar die laten minder ruimte voor variatie. Een truc is om je storting mentaal in segmenten te verdelen en in elk segment van spel te wisselen. Een andere is om je inzet vroeg in de sessie te verlagen, zodat je niet alles in de eerste 10 minuten kwijt bent. Zodra je je ritme hebt gevonden, wordt de juiste stortingsgrootte vanzelf duidelijk.
-
archybows
GuestHet is vergelijkbaar met het kopen van ingrediënten voor kookexperimenten: soms is een kleine hoeveelheid voldoende, maar andere keren wil je meer ruimte om te experimenteren. De balans tussen ‘veilig’ en ‘plezierig’ is voor iedereen anders.
-
-
AuthorPosts