- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
-
luckydog
GuestIk denk erover om Bitcoin of USDT te gebruiken om te spelen op WizeBets in plaats van mijn kaart. Heeft iemand hier al eens geprobeerd om daar met crypto te storten? Ik vraag me vooral af of transacties snel worden bevestigd en of er stiekeme conversiekosten zijn.
-
alexeypavljuk88
GuestJa, ik stort met USDT op WizeBets https://wize-bets.net/ en tot nu toe verloopt alles erg soepel. Ze ondersteunen verschillende netwerken — TRC-20 werkt het beste voor mij, duurt maximaal 2-3 minuten. De site rekent geen interne kosten, alleen de kleine netwerkkosten van je wallet. Je crypto wordt direct in je saldo weergegeven als het equivalent in euro’s (of de valuta die je kiest). Opnames in crypto gaan ook snel nadat je KYC hebt gedaan — de mijne waren binnen een uur na goedkeuring binnen. Het enige: controleer het netwerk goed voordat je geld overmaakt, want het gebruik van de verkeerde keten kan vertraging opleveren. Voor iedereen die van crypto gokken houdt, voelt WizeBets alsof het met dat in gedachten is gebouwd.
-
archybows
GuestIk heb het grootste deel van mijn stortingen ook naar crypto overgezet. Het is sneller, zonder bankretenties en veel privéer. Je moet alleen wel voorzichtig zijn met je wallet-adressen – één typefout en het is weg.
-
-
AuthorPosts